koekiemoon

life as i live it

ello blogosfeer

with 4 comments

ello ello

Mangamoon

check check

na een aantal jaar lezen en commenten waag ik mijn eerste stappen in blogland. geen idee wat het zal worden, hoe het zal uitdraaien met de inhoud, looks, frequentie van posten en van die dingen. topics die zeker aan bod zullen komen: fietsen, muziek en het leven van alledag. mijn werk is van die aard dat ik er over zou kunnen schrijven, maar dat het niet wenselijk is. maar ik ben benieuwd hoe het zal uitdraaien. u hopelijk ook.

mijn naam heb ik gekregen dankzij mijn madam die enige tijd een fonkelde aan het blogfirmament, maar ondertussen tot stof is nedergedaald op deze aardkloot (haar blog, in persoon fonkelt ze nog steeds). opnieuw fonkelt aan het blogfirmament.

Written by koekiemoon

19 december 2008 bij 19:53

Geplaatst in miscellaneous

4 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. welkom, welkom!

    babsie

    22 december 2008 at 10:32

  2. Check doublecheck.

    Pieter

    25 december 2008 at 11:32

  3. aha! Sunnymoon die lees ik. Koekiemoon zag ik daar ook passeren en nu dus ook hier!

    u bent gersssssssssd 🙂

    dipfico

    26 december 2008 at 19:45

  4. hallo,
    ik zal je blog regelmatig bezoeken. interessant om mijn zoon op een andere manier te kennen natuurlijk. Jaja, ik doe mijn best op mee te zijn met de tijd.

    myriam

    27 december 2008 at 11:32


Geef een reactie

