koekiemoon

life as i live it

nief gerief

with one comment

omdat het op blogs niet altijd over de laatste nieuwe fototoestellen, iphone of andere gadgets moet gaan, een bike-geek post! ik heb u op voorhand gewaarschuwd.

ik lees te veel MTB-tijdschriften waarin te veel mooi materiaal wordt besproken. ik bezoek te vaak bikewebstores. het gevolg is dat het aantal fietsen in mijn garage en bijhorend fietsgerief groeien als kool. maar telkens opnieuw ben ik blij als een kind met mijn kadootjes en aankopen. boys and their toys … de kerstvakantie heeft trouwens leuk nief gerief gebracht:

  • diadora chili zero: winterracebotten voor warme voetjes
  • sealskinz waterproof mid-thermal merino socks: waterdichte sokken voor droge voetjes
  • met veleno d in gun metal: een helm om mijn schedelpan te beschermen
  • fsa xc-282 riser: een wit stuur om mijn fiets te pimpen
  • pro fleece handschoenen: de vorige waren zo kapot dat het nogal tochtig was in deze tijd van het jaar

en ik kan het u allemaal warm aanbevelen

Written by koekiemoon

6 januari 2009 bij 10:12

Geplaatst in bike

Tagged with , , , , , ,

Eén reactie

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mijn papa heeft in een impulsieve bui eens een koersfiets gekocht op e-bay, nog in quasi-nieuwe staat (de eigenaar wou hem door ongelukkige voorvallen van de hand doen) en is op slag ook een fietsliefhebber geworden met pakjes en alles. Maar lang niet zo fanatiek als jij denk ik :).

    Karen

    6 januari 2009 at 17:45


Geef een reactie

