koekiemoon

life as i live it

inner child

with 2 comments

ik spring over paaltjes in de winkelstraat, scheur van de glijbaan in het zwembad en de speeltuin, sta op een ontiegelijk vroeg uur te poepzwieren in de keuken, maak een koprol op onze pelouse,  balanceer op de stoeprand en bouw lego-torens die groter zijn dan mezelf. toch kijkt niemand vreemd op. ik heb dankzij onze uk het perfecte excuus voor mijn gedrag. en stiekem kijk ik uit naar de leeftijd dat ze klaar is voor het pretpark. dan kan ik eindelijk eens in de achtbaan. want dat heb ik nooit gedurfd.

bizarro-inner-child

Written by koekiemoon

18 januari 2009 bij 13:56

Geplaatst in lifelog

Tagged with , ,

2 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. je vergeet de hogere kunst van het babytossen en over-uk-jumpen die je je de voorbije jaren eigen gemaakt hebt..!

    sunnymoon

    18 januari 2009 at 22:24

  2. Oh, das keischattig!

    Karen

    19 januari 2009 at 19:04


Geef een reactie

