koekiemoon

life as i live it

één maand later

with 7 comments

na jaren van lezen en commentaar geven heb ik een maand geleden de stap gezet om zelf een blog in het leven te roepen. productie in plaats van louter consumptie. wat ik nu alvast merk en wat waarschijnlijk elke blogger in het begin merkte:

  • ik ben bewuster bezig met het leven. ik probeer de vreemde kantjes er uit te filteren, reflecteer meer en deep down vraagt er een stemmetje of het geen post-baar materiaal is.
  • de kijkbuis is naar de achtergrond verdrongen en het internetten is toegenomen.
  • of er iemand op mijn meningen zit te wachten is zeer twijfelachtig, maar door ze neer te schrijven word ik gedwongen om er meer over na te denken, me beter te documenteren, … permanente bijscholing quoi!
  • de hithoer in mezelf is groter dan ik durf toegeven.
Written by koekiemoon

19 januari 2009 bij 14:00

Geplaatst in miscellaneous

Tagged with , ,

7 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ik herken het allemaal! (Ben zelf ook pas met een blog begonnen.)

    licht in de duisternis

    19 januari 2009 at 15:56

  2. 🙂 You’ll get used to it 😉

    Karen

    19 januari 2009 at 18:59

  3. Mooi samengevat.

    Die hithoer gaat haar voorkeur laten verglijden naar kwaliteit boven kwantiteit?

    Sponzen Ridder

    20 januari 2009 at 09:25

  4. Ik ben nu één jaar bezig, ook voor mij is wat je schrijft heel herkenbaar. Ik heb nog geen seconde spijt van mijn blogavontuur 😉

    tijdtussendoor

    20 januari 2009 at 10:11

  5. vooral dat meer internetten dan… 🙂

    Tom

    20 januari 2009 at 14:53

  6. Op 1 maand lijk je me al redelijk wat traffic aan te trekken. Leuke blog, ik blijf lezen !

    Moustache

    20 januari 2009 at 21:35

  7. […] a comment » nee, ik ben niet van plan om elke maand te schrijven hoe het staat met mijn blogbeleving, maar omdat die nu fundamenteel verschilt met […]


Geef een reactie

