koekiemoon

life as i live it

slogans

with one comment

“get a life, get an eco-life” was dit weekend het slot van rudy collier’s editoriaal in dm-magazine. hij kondigde met de nodige trots aan dat er in zijn magazine meer aandacht zal besteed worden aan eco-design. het verheugt me zo’n dingen te lezen, alleen hoop ik dat de slogans worden doorgetrokken naar alle katernen van mijn weekendkrant.

een paar weken geleden werd er nog uitgebreid promo gemaakt voor shoppingtrips naar het verre buitenland. een paar dagen shoppen in new york, daarbij uitrekenend hoeveel pairs of jeans u zich moet aanschaffen om er zowaar voordeel uit te halen. of waarom niet naar bangkok  en daar een goedkope videocamera op de kop tikken? uw trip is zo terug verdiend!

hopelijk houdt de redactie van de morgen het niet bij slogans en verdwijnen zo’n reportages in de toekomst. ik zal mijn weekendkrant met nòg meer plezier lezen.

Written by koekiemoon

21 januari 2009 bij 13:15

Geplaatst in journalistiek, milieu

Tagged with , , ,

Eén reactie

Subscribe to comments with RSS.

  1. de vraag is of een krant daarin zo stringent consequent moet zijn. Ik lees graag mijn weekendkrant omdat het een waaier van mogelijkheden en visies aanbiedt. En De Morgen is sowieso nooit de krant geweest die dikke SUVs aanprees. Dat ze hun berichtenwaaier uitbreiden met een ecorubriek, vind ik alleen maar een pluspunt, maar verwachten dat ze hun andere berichtgeving hierop afstemmen lijkt me niet haalbaar.

    sunnymoon

    21 januari 2009 at 14:52


Geef een reactie

