koekiemoon

life as i live it

onderbuik

with one comment

web 2.0 allemaal goed en wel. tegenwoordig loopt iedereen te koop met zijn mening. bij deze bezondig ik me daar ook aan. maar internetfora van vlaamsche kranten, daar word ik echt niet goed van. mijn rationele ik zegt dat ik er weg moet blijven. mijn nieuwsgierige ik kan het soms niet laten om er eens te gaan lezen. en als we die drempel dan toch overschreden hebben, dan maar meteen recht naar de beerputten van het internet: de lezerscommentaren van het laatste nieuws.

een random steekproef leert me dat we in een kortzichtige, flamingante, islamofobe, onverdraagzame, doodstrafeisende regio wonen. moest hetgeen ik daar lees representatief zijn voor ‘de vlaming’, mijn conclusie was snel gemaakt: uk onder de ene arm, vrouwlief onder de andere en zo snel mogelijk de grens over!

Written by koekiemoon

27 januari 2009 bij 00:51

Geplaatst in journalistiek

Tagged with , ,

Eén reactie

Subscribe to comments with RSS.

  1. Das echt verschrikkelijk hé daar. Ze mogen daar gerust nekeer een beetje op toezien. Op de krant in het algemeen mss ook

    Karen

    28 januari 2009 at 12:11


Geef een reactie

