koekiemoon

life as i live it

buik

leave a comment »

ik zou graag in haar plaats trappen als ze puffend en hijgend van de fiets stapt na de beklimming van de mont ventoux naar ons huis. ik zou haar graag helpen als ze nog maar eens last heeft van haar rug en bekken en daardoor niet meer uit de zetel geraakt. ik zou graag de schopjes opvangen als uk² nog maar eens een nachtelijke partey houdt. dapperheid troef bij mijn madame, maar soms zou ik haar even willen verlossen van die zware buik. nog drie maanden sunny!

Written by koekiemoon

28 januari 2009 bij 17:55

Geplaatst in lifelog

Tagged with

Geef een reactie

