koekiemoon

life as i live it

loopbaanperspectief

with 2 comments

als de wensen van minister q. ooit ingewilligd worden, zal het ambtenarenkorps drastisch uitgedund worden. het zal nog niet voor meteen zijn, maar moest het gebeuren en moest ik bij de ‘gesnoeiden’ zitten, dan moet ik op zoek naar een andere job. een mens kan maar beter op voorhand beginnen nadenken over zijn carrièreswitch. optie nummer één waar ik een soort van romantisch ideaal op na hou is fietskoerier worden. het moet zalig zijn: tegen betaling door de straten racen en mensen gelukkig maken met leveringen allerhande.

zo werd mijn lieftallige wederhelft op haar verjaardag verrast door fietskoerier vi-tes die haar bloemen kwam brengen in naam van een goede vriendin. bij het openen der voordeur viel het op dat vi-tes een beetje beteuterd keek. het had die dag geijzeld in onze straat. hij was gevallen. twee keer. en het deed pijn. het leven van een bike messenger kan dus ook in leuven hard zijn. voor de perfectionering van de skills is milwaukee blijkbaar een goede bestemming.

Written by koekiemoon

2 februari 2009 bij 22:47

Geplaatst in bike, milieu

Tagged with ,

2 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. moest je interesse hebben in een fixed gear bike, get in touch!

    chris

    chris

    3 februari 2009 at 11:33

  2. @ chris: het zou mijn collectie in elk geval vervolledigen. twee problemen: 1) de garage staat vol met fietsen 2) ik zou binnen de kortste keren verongelukken

    koekiemoon

    3 februari 2009 at 12:38


Geef een reactie

