koekiemoon

life as i live it

linkerhanden

with one comment

ik heb twee linkerhanden. drie jaar geleden leefde ik nog in denial en schreef ik me in voor een cursus fietshersteller. eerst bij syntra, maar na een jaar hadden we daar amper een fiets aangeraakt, toen bij het vti in leuven waar ik ruimschoots de tijd kreeg om aan mijn eigen stalen rossen te werken. wat ik deep down al wist werd toen bevestigd: ik heb het gewoon niet. zonder toezicht en duidelijke instructies rammelden mijn fietsen altijd meer nadat ik er aan gesleuteld had. het enige verschil met vroeger is dat ik weet hoe het allemaal werkt, hoe een fiets er aan de binnenkant uit ziet en dat ik mijn eigen diagnose kan stellen. zelf sleutelen brengt steevast rampspoed. gelukkig kan ik steeds een beroep doen op de gouden handen van de mannen van de cadans: snel, betrouwbaar, vriendelijk en goedkoop. wat wil een mens met twee linkerhanden en een fietspassie nog meer?

Written by koekiemoon

5 februari 2009 bij 09:53

Geplaatst in bike

Tagged with , , , ,

Eén reactie

Subscribe to comments with RSS.

  1. ha 😀
    zelfkennis is de moeder van de porseleinkast, of zoiets, hé
    wat een mooie website hebben ze trouwens!

    sunnymoon

    5 februari 2009 at 12:48


Geef een reactie

