koekiemoon

life as i live it

dilemma

with 9 comments

we zitten op café. dochter moet naar het toilet. ik begeef me naar de kelder alwaar de pijl ‘toiletten’ me zendt. welke deur moet ik kiezen?

  • ‘dames’ omdat mijn dochter nu eenmaal een dame is.
  • ‘heren’ omdat vrouwen enige mannelijke aanwezigheid op hun territorium niet kunnen pruimen?

omdat ik er echt niet uit kom, wissel ik gewoon af. misschien laat ik me in de toekomst wel leiden door uw welonderbouwde mening?

Written by koekiemoon

8 februari 2009 bij 21:29

Geplaatst in lifelog

9 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Laat de mama gaan?

    Karen

    9 februari 2009 at 11:00

  2. Dames, natuurlijk.

    Elk excuus is goed om eens Verboden Grond te betreden.

    Sponzen Ridder

    9 februari 2009 at 12:17

  3. mama’s laten gaan is soooo 2008

    sunnymoon

    9 februari 2009 at 13:22

  4. Kleed je dochter als een zoon, of jezelf als een mama.

    hopic

    9 februari 2009 at 15:16

  5. Dat doet me denken aan een amerikaan die ik in Duitsland op restaurant meenam en die met rood aangelopen gezicht van het toilet terugkwam.
    Damen – Herrn had hij geinterpreteerd Da MEN en HER rn…

    Moustache

    9 februari 2009 at 21:48

  6. Haha, mooie anekdote, Moustache!

    On topic: eerlijk gezegd zou ik me ook in beide situaties ongemakkelijk voelen. Maar misschien toch opteren voor het damestoilet. 🙂

    Tom

    10 februari 2009 at 18:07

  7. Heren,
    Zijn jullie al ooit een vrouw met haar zoontje tegen het lijf gelopen op jullie domein?

    Flora Fleempaard

    10 februari 2009 at 18:43

  8. you’ve got a point, Flora! Moest ik een zoontje hebben ipv een dochter, zou ik het mannelijk toiletoord nog vermijden. Ik beeld me altijd in dat het daar vuiler is dan bij de propere dames 😯

    sunnymoon

    11 februari 2009 at 13:12

  9. Woensdag na het kinderzwemmen staan er toch altijd dames met hun zoontje bij ons in de kleedkamer … Je weet wat ze van zwemmerslichamen zeggen? 😉

    hermanloos

    13 februari 2009 at 11:58


Geef een reactie

