koekiemoon

life as i live it

gebeten …

with 2 comments

mannendie

… door stieg larsson’s  ‘mannen die vrouwen haten’. hoewel het verhaal naar het schijnt nog moet losbarsten ben ik er al aan verslingerd. ik neem het boek zelfs mee naar bed, op de trein, lees verder op de metro en ga ’s middags alleen eten om toch maar verder te kunnen lezen. en toen besefte ik waarom hij drie boeken in humo’s non-fictie top tien heeft staan. jammer dat de man niet van zijn succes kan genieten (want veel te vroeg gestorven). en jammer dat er na zijn millennium-trilogie geen nieuwe boeken meer bijkomen. bedankt voor de tip moustache.

Written by koekiemoon

10 februari 2009 bij 09:40

Geplaatst in miscellaneous

Tagged with

2 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Graag gedaan. Ik moet zeggen dat ik deze specifieke titel nog niet heb gelezen. Moet ik op het lijstje toevoegen.

    Moustache

    10 februari 2009 at 18:18

  2. moustache

    30 april 2009 at 12:44


Geef een reactie

