koekiemoon

life as i live it

uitgelaten

leave a comment »

zonde winter is voorbij. in de hoofden van de mensen dan toch. vandaag lokten de zonnestralen honderden mensen naar buiten. de fietsen werden terug van stal gehaald. bejaarden en kinderen ook. op de bankjes in het park zaten mensen te genieten van de zonnestralen op hun gezicht. de ijsboer deed gouden zaken. en ik, ik sprong op mijn fiets en begon te zwerven. nog eens onbekende wegen verkennen en op goed geluk ergens belanden. dat de lente maar snel helemaal in het land is.

p.s. en naar goede gewoonte vloekte ik omdat ik weer eens mijn fototoestel vergeten was. daarom moet u het weer stellen met een geleende foto.

Written by koekiemoon

14 februari 2009 bij 18:58

Geplaatst in lifelog

Geef een reactie

