koekiemoon

life as i live it

twee maanden later

with one comment

nee, ik ben niet van plan om elke maand te schrijven hoe het staat met mijn blogbeleving, maar omdat die nu fundamenteel verschilt met vorige maand, toch een nieuwe stand van zaken.

  • ik ben nog steeds bewuster bezig met het leven, maar het staat allemaal wat minder in het teken van bloggen. als ik eens een dag geen zin heb, het zij zo.
  • de kijkbuis is nog steeds naar de achtergrond verdrongen maar het internetten is ook afgenomen. er is tijd voor andere dingen die zeker zo ontspannend zijn.  lezen en muziek luisteren om er maar twee te noemen.
  • ik heb nog steeds mijn meningen, maar ik probeer mijn belerende ik wat te onderdrukken. veroordeel me niet als ie af en toe nog eens komt piepen. i’m a man with a message.
  • de hithoer in mezelf is ondertussen verschrompeld tot een hithoertje en zal binnen dit en een maand waarschijnlijk vergeten om de stats te checken.
  • ik heb de routine beet. eens het thema beslist komen de stukjes er vlotter uit dan een maand geleden. dat geeft me dan weer tijd voor andere dingen.
  • ik vergeet consequent foto’s te nemen die de boel kunnen opleuken. dat komt omdat ik consequent vergeet een camera mee te nemen.

en bij deze beloof ik dat er geen ‘drie maanden later’ komt.

Written by koekiemoon

19 februari 2009 bij 08:32

Geplaatst in miscellaneous

Eén reactie

Subscribe to comments with RSS.

  1. Veel herkenbare zaken. Ik blog nu al meer dan twee jaar en die statistieken doen me steeds minder. Ik blog enkel als ik dat wil, over hetgeen ik wil en mijn fototoestel vergeet ik ook altijd. Het laatste jaar amper foto’s getrokken en degen die ik nam allemaal kwijt. Vreselijk zo’n computercrash.

    Coudie

    19 februari 2009 at 22:18


Geef een reactie

