koekiemoon

life as i live it

vertrouwen

with one comment

financial crisiskan u het nieuws over de financiële crisis nog volgen? ik niet. ik doe mijn best maar het gaat mijn verstand te boven. wat ik wel begrepen heb maar wat ik niet kan begrijpen is dat heel de economische ratio steunt op iets totaal irrationeel en ontastbaar als vertrouwen. banken die banken vertrouwen, banken die bedrijven vertrouwen, bedrijven die bedrijven vertrouwen, consumenten die banken niet meer vertrouwen, bedrijven die consumenten niet meer vertrouwen, consumenten die hun geld dan maar terug aan hun matras toevertrouwen of te laat beseffen dat ze dat beter hadden gedaan. en geen enkele economische denker weet hoelang het nog duurt eer dat vertrouwen hersteld is, laat staan hoe het hersteld kan worden. geeft u dat vertrouwen?

Written by koekiemoon

24 februari 2009 bij 22:59

Geplaatst in miscellaneous

Eén reactie

Subscribe to comments with RSS.

  1. […] het overal is, die crisis, zelfs in blogland, dat is een […]


Geef een reactie

