koekiemoon

life as i live it

annemie

with one comment

neyts draait zo lang ik me kan herinneren mee in de politiek. in een slangenkuil als de liberale partij is dat straf. ze is haar campagne voor de europese verkiezingen begonnen. deze morgen kwam ik in metro haar advertentie tegen. dat ze als liberale vrouw uit brussel in het europees parlement zetelt was geen nieuws. dat ze zich vooral profileert op buitenlands beleid en veiligheid en defensie was me niet zo vertrouwd. maar wat me het meest opviel was dat ze op obama’s web2.0 (of zitten we ondertussen aan 2.1 of 3.0?)-waves wil meesurfen. ik vind het alvast een draak van een poging om de mensheid te overtuigen dat ze mee is met haar tijd door facebook en netlog in haar advertentie te droppen. ze moet toch meer in huis hebben dan dat?

Written by koekiemoon

3 maart 2009 bij 12:32

Eén reactie

Subscribe to comments with RSS.

  1. Was me deze ochtend ook opgevallen. En ik maakte me dezelfde bedenking: hoe relevant is dit voor wat zij doet in Europa?

    yab

    3 maart 2009 at 13:10


Plaats een reactie