koekiemoon

life as i live it

to webshop or not to webshop

leave a comment »

was de vraag die ik me stelde bij de aanschaf van mijn nieuwe speelgoed. naast een aantal andere prangende vragen zoals model (edge 705? etrex vista hcx? 60csx?) en stuurbevestiging (ram mount? soft plate? bikertech?) waar ik u niet mee ga lastig vallen. tenzij u er echt om vraagt natuurlijk.

virtuele of fysieke winkel dat was dus de vraag. als je louter kiest voor prijs is er maar één optie: online shopping. als je iets verder kijkt dan dat, zeker voor digitaal speelgoed vanaf een zekere waarde, is een vakhandel unbeatable. je krijgt er deskundig advies voor de aankoop en een degelijke service-na-verkoop. ik heb al te vaak een beroep moeten doen op mijn garantie (hopelijk is die vloek ondertussen uitgewerkt) en prefereer dan ook een aanspreekpunt. voor mijn gps kwam ik zo bij point2 in leuven terecht. zij doen niets anders dan gps’en verkopen en installeren, hadden het voordeel dat ze mij een volledige set-up konden verkopen die ik anders bij drie webwinkels moest bestellen en gezien het totaalpakket kon er een percentje vanaf. klantvriendelijkheid en expertise zijn absoluut top. het prijsverschil met het webshoppen is dermate klein dat ik gekozen heb een paar euri meer te betalen voor een gerust gemoed.

voor de freaks: het werd een garmin 60csx met routeerbare topo-kaart belgië-luxemburg, op de fiets gemonteerd met een softplate met ram-cradle. bevindingen volgen later.

Written by koekiemoon

5 maart 2009 bij 13:36

Geplaatst in bike, miscellaneous

Tagged with , ,

Geef een reactie

