koekiemoon

life as i live it

werchter

with 4 comments

Na de edities ’92 (Urban Dance Squad en Red Hot Chili Peppers!), ’93 (Faith No More en Metallica!), en ’95 (toen ging ik vooral voor mijn lief)  ga ik nog eens van de partij zijn. Mastodon, The Mars Volta en Metallica op één en dezelfde dag hebben me doen capituleren. Ik heb ze alle drie één keer gezien en dat smaakte telkens naar meer. En voor mega-acts als Metallica verkies ik de ongemakken van een festival nog steeds boven het abominabele geluid van Vorst Nationaal of het Sportpaleis. En kan de affiche u dit jaar overtuigen om nog eens naar de wei te trekken gewapend met parasol, frigobox en combats?

Written by koekiemoon

13 maart 2009 bij 09:22

Geplaatst in muzzzziek

Tagged with

4 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Absoluut niet :). Ik heb de Lokerse Feesten (bijna letterlijk) in mijnen hof

    Karen

    14 maart 2009 at 16:41

  2. Er zal veel veranderd zijn na 14 jaar. 🙂

    Tom

    16 maart 2009 at 14:37

  3. ik herinner me als gisteren die keer dat jullie onder de modder zaten en dat het net dat modderbad was dat de sfeer zo super maakte! Wie deed toen de was?
    mama

    myriam

    18 maart 2009 at 11:59

  4. Wel, ondertussen zijn van die 3 dingen enkel de combats nog toegelaten dacht ik 😉

    En ik ga ook speciaal de zondag zie… Metallica op Werchter is altijd impressive!

    Renzo

    19 maart 2009 at 19:10


Geef een reactie

