koekiemoon

life as i live it

indicator

with one comment

als ik ’s avonds in slaap val op de trein en met een schok wakker wordt omdat ik al moet afstappen, dan kamp ik met een chronisch slaapgebrek. dat van die kwijlsliert uit mijn mondhoek verzint u er zelf maar bij.

Written by koekiemoon

26 maart 2009 bij 23:22

Geplaatst in trein

Eén reactie

Subscribe to comments with RSS.

  1. Vrees niet, zelfs al heb ik 12 uur geslapen en ben ik pas wakker, dan val ik nog in slaap op de trein. ’t Heeft volgens mij allemaal te maken met de hobbelende en schokkende (letterlijk) gelijkenis met een buggy/kinderwagen.

    tombonte

    28 maart 2009 at 14:16


Geef een reactie

