koekiemoon

life as i live it

ironie

with 6 comments

mlf-man-liberation-front

ik weet niet wat me het meest bijblijft na een stuk uit de eerste aflevering van M!LF:

  • dat de grappen ver onder toogniveau blijven
  • dat het publiek bestaat uit een horde ‘echte mannen’ dat oerkreten moet uitstoten bij elke ondermaatse grap
  • dat diezelfde ‘echte mannen’ na afloop naar buiten wandelen met een gesponsorde pint met een beperkt alcoholgehalte

ik hoop dat ze er de ironie van inzien.

Written by koekiemoon

30 maart 2009 bij 21:59

Geplaatst in kijkbuis

Tagged with , ,

6 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ik hield het vijf minuten vol en vond het heel erg bedenkelijk.

    chateaubrys

    31 maart 2009 at 09:25

  2. Ik schaamde mij, en dat heb ik tegen mijn madam gezegd.
    Ik ook tegen mijn madam gezegd dat ik een blote borts heb gezien. Eerlijk is eerlijk 😉

    Oerslecht programma, bedoeld voor een neanderthalig publiek

    dipfico

    31 maart 2009 at 09:37

  3. In Nederland ken ik het progamma niet, is het vlaams? De naam laat mij nou ook niet direct warm worden.

    Rutger

    31 maart 2009 at 18:55

  4. Ghoh, ik vond het bijwijlen nog wel grappig om te zien :p Maar ik ben dan ook een Philippe Geubels fan 🙂

    Karen

    4 april 2009 at 13:56

  5. ik heb geen tv en bleef er dus van bespaard. Mijn lief heeft het dus ook niet gezien…

    ysabje

    7 april 2009 at 22:21

  6. zag exact hetzelfde tv-format al 10 jaar geleden in de US; vond er toen niks aan en nu evenmin, maar ik ben natuurlijk een vrouw en dus niet de doelgroep voor dit programma

    Autumn Leaf

    20 april 2009 at 21:44


Geef een reactie

