koekiemoon

life as i live it

fifteen minutes of fame

with one comment

ik betwijfel of warhol bij zijn beroemde uitspraak johan de poorter uit oeselgem voor ogen had. maar het is johan gelukt in de beroemd en bizar rubriek van de standaard te geraken. bij gebrek aan vrouw is hij maar in zijn eentje getrouwd.

mijn zus had voor een etalagepop gezorgd, gekleed in haar bruidsjurk van vijftien jaar geleden. die pop heeft samen met mij en mijn ouders de gasten verwelkomd. (…) ik had geen échte vrouw voor de openingsdans. ik heb dan maar afgesproken met de dj dat hij ‘mama’ van heintje zou draaien. en dan heb ik mijn moeder naar de dansvloer uitgenodigd.

wie nieuwsgierig is naar alle geuren en kleuren van het verhaal: hier is het te doen. soms overtreft de realiteit de fictie.

Written by koekiemoon

8 april 2009 bij 10:13

Geplaatst in miscellaneous

Tagged with ,

Eén reactie

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ik heb er alleszins eens goed mee moeten lachen. Een leuk bericht om al die ellende en miserie wat te verlichten.

    yab

    8 april 2009 at 13:03


Geef een reactie

