koekiemoon

life as i live it

vacature

with one comment

bij het kopen der weekendkrant gris ik steevast de vacature mee. dat biedt me wat achtergrond voor mijn job, zo hou ik ook steeds de horizon open én lees ik de column van tante annie voordat ie op haar blog komt. de laatste weken werd de vacature maar dunner en dunner en dunner. het is zelfs zover gekomen dat er meer artikels in staan dan vacatures. het ligt toch niet aan de crisis zeker?

Written by koekiemoon

11 april 2009 bij 20:56

Geplaatst in miscellaneous

Tagged with , ,

Eén reactie

Subscribe to comments with RSS.

  1. storten kan op 453-0268091-73

    tante annie

    15 april 2009 at 10:13


Geef een reactie

