koekiemoon

life as i live it

ontdekkingsreis

with one comment

nee, ik ga niet in mijn zwemshort door antarctica trekken, noch bruce-parry-gewijs de amazone volgen. ik ga gewoon mijn eigen muziekcollectie herontdekken. ik heb een paar ikearekken vol staan met cd’s en dan slingeren er her en der nog een paar honderd rond. de platencollectie vangt stof in de kelder, de platenspeler ook. wegens muzikale onenigheid met mijn lieftallige wederhelft en dochter, gebeurt het bitter weinig dat mijn cd-speler goeie muziek – het is een rekbaar begrip, ik weet het –  krijgt te slikken. mp3’s op het werk en de trein bieden enig soelaas. tijd voor verandering dus. een vijf-jaren-plan moet ervoor zorgen dat ik de resterende 80% van mijn collectie digitaliseer en dus ook wat meer ga luisteren. een ontdekkingsreis waarbij ik vergeten pareltjes zal opgraven, maar ook obscure platen waarvan ik het bestaan had verdrongen. ik houd u op de hoogte van de ontdekkingen.

Written by koekiemoon

28 april 2009 bij 09:36

Geplaatst in muzzzziek

Tagged with , , ,

Eén reactie

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ik wens je enorm veel moed! En ik zou hetzelfde moeten doen… maar vrees dat ik daar nog ver van af ben… 😉

    Renzo

    11 mei 2009 at 21:25


Geef een reactie

