koekiemoon

life as i live it

verzuurd

leave a comment »

van passe-partout verwacht ik geen diepgravende stukken. dat publi-reportages aan elkaar worden geregen met advertenties en reclame: so be it. ik lees dat dus voor de immo-info. ik wist niet of ik moest wenen dan wel schaterlachen toen ik volgend pareltje aantrof:

situatie: een schattige fermette langs een plattelandsweg, met daarvoor een parking. plots begint men op het terrein ernaast een huis te bouwen. daarbij maakt de bouwheer er een gewoonte van om die parking te gebruiken om de auto van de architect of een camion met materiaal makkelijker te manoeuvreren. en als het dat niet is dan zijn het weer wandelaars die hun hondjes uitlaten en één of ander ‘cadeautje’ op uw parkeerruimte achterlaten. de oplossing? de installatie van een afsluiting, liefst beveiligd. het is een maatschappelijk fenomeen: al te vaak worden de afsluitingen zonder toestemming geopend om het manoeuvreren te vergemakkelijken. u moet evenwel  de goedkeuring van de gemeente bekomen.

de oplossing: minder schattige fermettes langs een plattelandsweg. de wereld zou er een stuk beter én minder verzuurd uit zien.

p.s. ligt het aan mij of bent u bij de laatste twee zinnen ook de draad kwijt?

Written by koekiemoon

1 mei 2009 bij 21:11

Geplaatst in journalistiek

Tagged with , ,

Geef een reactie

