koekiemoon

life as i live it

stokje

leave a comment »

onder het motto ‘voor alles is er een eerste keer’: een stokje, mij toegeworpen door ysabje.

wat op dit moment mijn obsessie is:
verzamelen van gps-tracks voor het fietsen.

wat ik nu draag:
wesc-jeans, gekocht in stockholm op huwelijksreis en een kaki-polo.

doe ik vaak een dutje?
nope, maar dat zou wel eens kunnen veranderen met een baby in de familie.

wie ik het laatst een knuffel heb gegeven:
onze oudste dochter.

wat ik zou willen veranderen:
ik zou graag meer uren in een dag willen.

wat ik vanavond eet:
boterhammen met eiersla, wegens geen energie meer om te koken.

mijn laatste aanschaf:
tellen geboortekaartjes?

naar welk geluid ik nu luister:
de nieuwe mastodon. ik ben nog niet helemaal overtuigd.

favoriete weertype:
lentezon.

zeg iets tegen de persoon die je getagged heeft.
ysabje’s posts zijn erg herkenbaar, goed geschreven en de foto’s bieden een echte meerwaarde. een parel aan het blogfirmament.

favoriete vakantieplek:

zweden, maar we moeten nog zoveel zien …

films die ik keer op keer kan bekijken:
allemaal, want ik onthou maar weinig plots. het is telkens een verrassing.

favoriete theesmaak:

rozebottel

het boek dat ik momenteel lees:
gerechtigheid van stieg larsson

wat mij op dit moment veel plezier geeft, maar tegelijkertijd ook schuldgevoelens:
dat ik een stokje invul terwijl ik geboortekaartjes moet versturen.

wat is je doel?

privé: knusse familie; sportief: mtb-marathons à volonté; professioneel: verklap ik niet;

wat wil ik ooit nog doen?
een tijdje naar het buitenland met de familie, de alpen oversteken met de mountainbike.

wat wens ik mijn kinderen toe?
dat ze content zijn.

welke kwaliteit zou ik willen hebben?
optimisme.

noem één van je kwaliteiten:

analytisch vermogen.

waar wacht ik op?
thuiskomst van sunny en eleonore.

heb je een tic of kenmerkende eigenschap?

hairy legs.

Written by koekiemoon

13 mei 2009 bij 22:50

Geplaatst in miscellaneous

Tagged with ,

Geef een reactie

