koekiemoon

life as i live it

verkeerd gegokt

with 4 comments

onze kraamhulp zorgt goed voor ons. elke ochtend doet ze de was en de strijk en tussendoor zorgt ze ook nog voor een gezonde maaltijd. de gemiddelde friturist zou anders buitensporig veel verdienen aan jonge ouders. in de overheerlijke crumble die ze als dessert voorzien had, verlekkerde ik me al. ze had eerder deze week al bewezen dat ze het klappen van de crumble-zweep als geen ander kent. mijn eerste hap was gisteren echter een teleurstelling van formaat: zout domineerde nogal, zoet was nergens te bespeuren. het zal je maar gebeuren als kraamhulp: elke week in een vreemde keuken terecht komen en uitzoeken welke nu precies de suikerpot is en welke die voor het zout. awel, bij het maken van de crumble heeft ze verkeerd gegokt. en voortaan zal ik mijn eerste hap crumble met enig wantrouwen verorberen: zal het met suiker of met zout zijn?

Written by koekiemoon

24 mei 2009 bij 16:22

Geplaatst in lifelog

4 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. oei, jammer van het werk!
    mag ik informeren welke kraamhulp jullie hebben? Ik heb morgen namelijk een afspraak om kraamhulp aan te vragen in Wijgmaal en het zou een leuke verrassing zijn als het van dezelfde organisatie zou zijn (en dan hoop ik natuurlijk dat ze allemaal als opleiding de crumbleworkshop gevolgd hebben)

    Petra

    24 mei 2009 at 19:04

  2. in wijgmaal? zonder twijfel dezelfde organisatie. we hebben daar voor de tweede keer een goede ervaring.

    koekiemoon

    24 mei 2009 at 19:37

  3. Ik zou zelfs durven zeggen; ze leiden daar echte Mary Poppinsen op! Een echte aanrader.

    sunnymoon

    24 mei 2009 at 20:46

  4. dat belooft! Ik zal maar zorgen dat mijn papierwerk in orde is zodat ze iemand willen sturen šŸ˜‰

    Petra

    24 mei 2009 at 20:48


Geef een reactie

