koekiemoon

life as i live it

egov

with 2 comments

ik heb daarnet een token aangevraagd. u weet wel, om de belastingsbrief online in te vullen. de aanvraag verliep in elk geval bijzonder vlot. dat token zal hier ook wel geraken binnen een respectabele periode. ik weet niet hoe dat bij u zit, maar mijn voornemen is om deze keer die belastingsbrief niet in te vullen op het allerlaatste moment. aan de andere kant vond ik het altijd wel een gezellige boel om in het laatste uur voor de deadline naar de philipssite te spurten en daar tientallen mensen met hetzelfde uitstelgedrag tegen te komen. blij dat ze dat karwei achter de rug hadden. dit jaar ga ik misschien ook eens kijken nadat ik op ‘send’ heb geklikt. kwestie van de solidariteit onder de mede-klungelaars niet te missen. zo alleen achter de computer zitten en de deadline op de valreep halen, mist werkelijk alle charme. awoert e-government!

Written by koekiemoon

29 mei 2009 bij 21:26

2 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. ik vul mijn brief nu al een paar jaar electronisch in en ben er echt content van. Vooral omdat ik al weet wat ik moet betalen of zal terugkrijgen nadat ik ‘m heb ingevuld. En ik ben ieder jaar op tijd. En ik moet niet meer naar dat stomme gebouw op ’t eilandje crossen op de dag van afsluit om mijn brief er nog bij in de brievenbus te proppen.

    ysabje

    30 mei 2009 at 23:07

  2. Deze ochtend ingevuld via Tax On Web, ik had nog ergens in een hoekje een token van 2006 gevonden.
    Op de valreep dus.

    lamazone

    30 juni 2009 at 13:21


Geef een reactie

