koekiemoon

life as i live it

mijn maten

with one comment

ik heb mijn kledingaankopen al een tijd uitgesteld, maar nu is het echt wel tijd. zijn gepland voor de komende dagen en weken: een broek of twee, een paar t-shirts en wie weet ook nog wel schoenen en een trui en een hemd en we zien nog wel. impulsaankopen zijn niet zo aan mij besteed, tenzij het om schoenen gaat, daar durf ik wel een zwak voor te hebben. ik ben helemaal in touch with my feminine side.

ik heb zo mijn vaste adressen waar ik passeer. meestal zijn het winkels die mijn budget een beetje te boven gaan, maar in de solden er net binnen vallen. winkels waar je weet waar je aan toe bent en een grote kans maakt iets leuk te vinden. geen grote ketens want daar verlies ik het overzicht. om er een paar te noemen in leuven: nu, wear, lef  en hoewel ik heb afgezworen om me nog te kleden als schoolgaande tieners, kan ik het niet laten om binnen te springen in de lowdown en de carhartt. in brussel spring ik resoluut binnen bij privatejoke en bellerose.

geen probleem om de ‘juiste’ winkels te vinden dus, wel een probleem om de juiste maten te vinden. ik val overal tussen. mijn bovenlijf situeert zich tussen een medium (te kort –> zichtbare onderbroek) en een large (te wijd aan de schouders). dat een medium te kort uitvalt heeft te maken met het feit dat ik mijn broeken wat meer op de heupen draag. om dat te voorkomen probeer ik nu van maat 34 naar 33 te downsizen, maar dan geven broekspijpen lengte 32 de indruk dat ik water in mijn kelder heb staan en bij lengte 34 trap ik er op. ligt u ook overhoop met uw maten?

update – net toegevoegd aan mijn collectie: puma basket evo l in bruin leer (geen nubuck zoals op de foto). voor een casual dag op het werk.

puma basket evo l

Written by koekiemoon

8 juli 2009 bij 11:38

Geplaatst in lifelog

Tagged with ,

Eén reactie

Subscribe to comments with RSS.

  1. Die schoenen zijn natuurlijk oor casual friday…

    Rutger

    8 juli 2009 at 21:18


Geef een reactie

