koekiemoon

life as i live it

dag vijf

with 2 comments

in het ziekenhuis. gegeven de omstandigheden lig ik hier goed: midden in een park, zicht op de hertjes, alleen op een drie-persoonskamer, draadloos internet, een goed bed, vriendelijke verpleging en pijnstillers à volonté.

de tijd dood ik met kranten en boeken lezen, piekeren, mailboxen opkuisen en werken. zo voelt het verblijf hier toch nog een beetje nuttig. morgen naar huis. ik ben blij dat ik mijn drie meisjes terug kan vervoegen.

Written by koekiemoon

19 juli 2009 bij 09:36

Geplaatst in lifelog

Tagged with

2 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. dat ze u maar rap terug aaneen plakken; en vooral dat het nadien even goed is als daarvoor! Desnoods met enkele weken meer tijd…

    Sponzen Ridder

    20 juli 2009 at 21:07

  2. ge klinkt positief. da’s mooi…

    ysabje

    21 juli 2009 at 08:15


Geef een reactie

