koekiemoon

life as i live it

mijn excuses

with one comment

aan de kirk hammet look-a-like op de trein van hasselt naar leuven. mijn dochter had uw kroonjuwelen niet zien uitpuilen in uw stretch-jeans, vandaar dat ze u nogal luid “mevrouw” noemde. ik kan niet garanderen dat ze het niet opnieuw zal zeggen. gepermanente krullekes zijn nogal vrouwelijk. zeker voor mannen. dat kan zelfs uw snor niet compenseren.

Written by koekiemoon

10 augustus 2009 bij 22:46

Geplaatst in trein

Tagged with

Eén reactie

Subscribe to comments with RSS.

  1. lol – zonder foto kan ik het me al levendig voorstellen

    Moustache

    11 augustus 2009 at 08:08


Geef een reactie

