koekiemoon

life as i live it

boek

with 6 comments

driewerf hoera! ik ben er nog eens in geslaagd een boek uit te lezen dat geen detective was en toch de moeite. dank aan de gulle schenkers die me willens nillens nieuwe horizonten hebben doen verkennen. jonathan safran foer doet dat goed met ‘extreem luid & ongelooflijk dichtbij’. ik loop wat achter, want naar het schijnt was het een paar jaar geleden een bestseller. iemand ervaring met zijn eerste worp ”alles is verlicht’?

Written by koekiemoon

11 augustus 2009 bij 19:48

Geplaatst in miscellaneous

Tagged with

6 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Schitterend hé. Alles is verlicht heb ik ook gelezen, heeft andere toon maar is ook zeer de moeite. Je moet voor de humor erin zijn, ik was ervoor.

    babsie

    12 augustus 2009 at 08:42

  2. Inderdaad, bangelijk boek.

    Alles is verlicht zou ik aanraden in het engels (Everything is illuminated). Om een of andere reden klopt Engels met een vet Oekrains accent beter dan Nederlands met een Oekrains accent. Maar dat kan aan mij liggen…

    Sealion

    13 augustus 2009 at 13:01

  3. Mijn ventje vond dat een superongelooflijk fantastisch boek. Ik ben eraan begonnen, maar door omstandigheden heb ik het toen aan de kant gelegd. Misschien toch maar eens herbeginnen, als ik dat zo lees.

    Petra

    13 augustus 2009 at 20:32

  4. de film ‘everything is illuminated’ was een pareltje…
    ’extreem luid & ongelooflijk dichtbij’ vond ik ook wel ok…

    ysabje

    13 augustus 2009 at 23:07

  5. Ik porbeerde en probeerde.Het ligt nog steeds op de boekenplank met een blaadje omgeslagen op pagina 17.

    vestje

    18 augustus 2009 at 10:20

  6. Foer is 1 van mijn favoriete auteurs. Of misschien wel de nummer 1. extreem luid is een boek dat leest als een wervelwind. alles is verlicht heeft volgens mij net zoveel verbeeldende magie en leeslustopwekkend voer, maar leest iets minder vlot. toch blijft het een pareltje en kan ik het je alleen maar aanraden. lees eerst het boek en zie dan pas de film… zoals altijd.

    ps ik heb de versie met glow-in-the-dark cover. geeky.

    Tom

    11 september 2009 at 03:40


Geef een reactie

