koekiemoon

life as i live it

alleen

leave a comment »

en toen was het donker en lag iedereen in dromenland. ik droom dat ik daar ook mag liggen, maar een deadline strooit roet in het eten. een belangrijke deadline. de adrenaline houdt me wakker, mijn hersens draaien op volle toeren, mijn vingers typen onafgebroken. en tegen het ochtendgloren hoop ik dat alles weer in orde komt, zoals dat meestal het geval is als ik weer maar eens in zo’n situatie verzeild geraak. en dan te bedenken dat ik een paar maanden geleden suggereerde dat mijn lieftallige wederhelft met een probleem van timemanagement kampt. ik dwaalde.

Written by koekiemoon

15 september 2009 bij 23:21

Geplaatst in lifelog

Geef een reactie

