koekiemoon

life as i live it

shit

with 5 comments

er heeft een duif op mij gekakt. op de hoek van de wetstraat en de koningsstraat. ik stond even stil om over te steken en ik had prijs.

volgens het russisch bijgeloof brengt vogelkak op uw outfit geluk. ik wil het graag geloven, want de vorige keer dat het me overkwam (het is zowaar een traditie aan het worden), had ik enkele uren later een lief. een goed lief want acht jaar later zit ze hier nog altijd naast mij. om het ijs te breken kon ik toen niets originelers bedenken dan ‘er heeft een duif op mij gekakt’. sweet memories. ik ben benieuwd welk geluk er deze keer op mij af komt.

Written by koekiemoon

24 september 2009 bij 20:32

Geplaatst in miscellaneous

5 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. hopelijk geen nieuw lief!

    sunnymoon

    24 september 2009 at 20:42

  2. spannend! een nieuwe job? een anderszijdse nieuwe uitdaging?
    ofwel betekent dit gewoon dat uw huidige geluk nog eens met acht haar verlengd wordt!

    babsie

    25 september 2009 at 09:41

  3. acht jaar bedoelde ik hé 🙂

    babsie

    25 september 2009 at 09:41

  4. Hahaha. Die vorige keer herinner ik mij precies nog. Waren we toen niet op uitstap met de KUL?

    Leen

    25 september 2009 at 13:20

  5. ik dacht net hetzlefde: hopelijk geen nief lief.
    laat het nu nen nieven auto zijn!

    ysabje

    26 september 2009 at 21:46


Geef een reactie

