koekiemoon

life as i live it

de kop is er af

with one comment

een dikke vier maanden na mijn onfortuinlijk avontuur ben ik terug op mijn aluminium ros gekropen. functionele verplaatsingen gebeurden als sinds augustus opnieuw op twee wielen, maar voor de ontspanning was de drempel toch wat hoger. het werden dan ook onwennige kilometers. voorzichtig vooral: speurend naar mogelijke valkuilen, de remmen dicht waar ik anders een trap extra gaf, zeker in de afdalingen. maar de eerste kleine stap is gezet. het fysieke herstel is vlot gelopen, mijn hoofd zal ook wel volgen want bij de eerste pedaalslagen was het vrijheidsgevoel er weer helemaal. eekhoorntjes, everzwijnen en mestkevers in meerdaalwoud en omstreken zijn bij deze gewaarschuwd: i’m back.

Written by koekiemoon

23 november 2009 bij 12:27

Geplaatst in bike

Eén reactie

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dat is heel erg goed nieuws! Geniet ervan en hopelijk kan je er tijd voor vinden.

    myriam

    23 november 2009 at 19:39


Geef een reactie

